2013. június 24., hétfő

Hatalmas Tűzgömb a nyári éjszakában

2013.06.23/24.

Hatalmas Tűzgömb hullott ismét É-Keleten 2136UT-kor, melyet több videometeoros kamera is rögzített, melyhez talán a Sülysápi kamera volt a legközelebb:
és animáció róla:

 ..és Soroksárról:


HUHOD felvétele:


Maruska (CEMeNt):


Otrokovice (CEMeNt):


Észlelések:

Mészáros Attila Gutáról (Felvidék) látta keletre: "tTsztán láttam az elejétől a végéig. Meredek szögben hosszú pályán hullott, csak ekkor fogtam fel igazán mit is láttam kb. 3-4mp-es esése során kékes zöld színben tündökölt majd kialudt. Villanást / pukkanást nem láttam nem hallottam. Csodaszép volt!"


1 megjegyzés:

  1. A lányom is látta/Fodor Anikó/, kinn ült a teraszon amikor észre vette, hogy valami iszonyú fényes dolog van az égen. Először azt hitte, hogy felrobbant valami. Ő kimondottan narancssárgának látta és mint a csillagszóról úgy váltak le róla darabkák.

    VálaszTörlés